Martynas Gedminas
Martynas Gedminas - Dėstytojas (Analytics / BI)

Šiuo metu Martynas fokusuojasi vartotojų ir pirkėjų elgsenos analitikoje (modeliavimas, diegimas, žvalgyba, analizė, optimizavimas, vartotojų profiliavimas) užsienio ir Lietuvos įmonėms (el. komercija, finansai, draudimas, telekomunikacijos, internetinės paslaugos). Konsultuoja įmones dėl efektyvaus vartotojų duomenų panaudojimo rinkodaros, pardavimo srityse, kaip efektyviai reaguoti, planuoti, komunikuoti įmonės viduje. Darbo patirtis interneto rinkodaros srityje 18 metų – iš jų 9 metai interneto rinkodaros ir vartotojų elgsenos analitika. 14 metų dirbo agentūroje Gaumina, 2014 m. įkūrė ir vadovauja kompleksinių analitikos sprendimų kompanijai „Alfa analitika“. Projektų geografija: Lietuva, Latvija, Estija, Lenkija, JAV, Jungtinė Karalystė, Airija, Prancūzija, Švedija, Baltarusija, Rusija, Kinija, Vokietija.

Kursai