Internetinių ir eksportuojančių verslų sėkmę bei kontroliuojamai augančius pardavimus užtikrina ne tik tinkamai paruošta skaitmeninė reklama, bet ir sukurtas vartotojui patogus ir patrauklus tinklalapis, kuris kelią link aktualiausios informacijos paverčia sklandžiu, arba trumpiau reklama ir vartotojų konversija (angl. Traffic and conversion). Specialistų, suvokiančių kaip sukurti į naudotoją orientuotą tinklalapį bei kaip efektyviai išnaudoti interneto reklamą didesniems pardavimams, poreikis kasdien vis auga. Siekdami užpildyti šią spragą, siūlome e. komercijos programą, kurios suteiks visas reikalingas žinias norint tapti paklausiu ir universaliu e. komercijos specialistu IT rinkoje. Programa išsiskiria tuo, kad mokiniai mokysis ir robotinio procesų automatizavimo (RPA). RPA yra žmogaus atliekamų darbų kompiuteryje atkartojimas roboto pagalba. Visi darbai, kurie yra pasikartojantys ir turi aiškias taisykles – gali būti automatizuoti, atliekami be klaidų ir greičiau!
Tai yra neformali mokymo programa, egzamino laikyti nereikės.
Mokesčiui už mokymo programą padengti ar stipendijai gauti
Rodyti daugiauDr. Indrės Radavičienės ekspertinė sritis – vartotojų psichologija, jų elgsena internetinėje erdvėje, vartotojo sprendimų elgsena, vertės pasiūlymo modeliai, elgsenos kainodara, vartotojų duomenų analitika, vertės komunikacijos sistemos. Daugiau nei 15 metų veda įvairius mokymus, dirbtuves įvairioms įmonėms, aukštųjų mokyklų studentams apie vartotojo elgseną, pasiūlymo vertės konstruktus. Didžiausia Indrės stiprybė rasti duomenimis grįstus sprendimus, kurie nukreipti į didžiausios vertės perdavimą vartotojui ir organizacijai.
Veiklos operacijų automatizavimas ir pagreitinimas, pasitelkiant įrankius (programinę įrangą), kurie imituoja tam tikromis taisyklėmis paremtus ir į konkretų rezultatą orientuotus žmogaus darbus