SKAITMENINĖS RINKODAROS KURSAI 7 savaitės

Nuotoliniai

Google Ads, Analytics, Facebook

SEO lankytojų pritraukimas ir konvertavimas

labai svarbi sritis startuoliams

Pasitikrinkite, ar mūsų programos Jums - atlikite bandomąjį testą

Apie kursą

Net jei ir esate rinkodaros profesionalas, vien rinkodaros principų išmanymo skaitmeninėje erdvėje neužtenka. Šis kursas Jums padės žingsnis po žingsnio sukurti skaitmeninės inbound rinkodaros kampaniją, naudojant pažangias priemones, įrankius lankytojų analizavimui ir įžvalgoms gauti, kurios padės šiuos lankytojų srautus konvertuoti į mokius klientus. Pasaulyje daugėjant didelio augimo potencialo įmonių skaičiui ir Lietuvoje populiarėjant startuoliams, ypatingai auga ir skaitmeninės rinkodaros profesionalų bei growth hacking specialistų poreikis. Kursų metu ne tik susipažinsite su Google Analytics, Google Ads ir Facebook naudojimo pagrindais rinkodarai, bet ir laikysite testus atitinkamų sertifikatų gavimui. Taip pat suvoksite kaip veikia Sales Funnel (pardavimų piltuvėlio) bei išmoksite SEO (paieškos variklių optimizavimo) principus.

Ko išmoksi?

  • Įtraukiamosios rinkodaros (angl. inbound marketing) principų
  • Pardavimų piltuvėlio (angl. sales funnel) kūrimo principų
  • SEO (search engine optimization) panaudojimo subtlybių
  • Duomenų rinkimo ir analizavimo naudojant Google Analytics
  • Reklamos kanalų derinimo ir optimizavimo Google ir Facebook platformose
  • Konversijų analizavimo ir optimizavimo
  • Įvairių procesų testavimo
  • Nuotoliniai nuo: 2021-10-07
  • Programos tipas: trumpasis kursas
  • Trukmė: 7 savaitės
  • Teorija: 3 ak val/d
  • Programos tipas: 5 ak val/d
  • Dėstymo kalba: lietuvių
  • Kaina: 990€

kur galėsi pritaikyti žinias

Growth hacking / inbound marketing kursai yra skirti visiems, kurie šiuo metu dirba arba planuoja dirbti su produktų rinkodara skaitmeninėje erdvėje. Po kursų studentai galės įgytas žinias pritaikyti padėdami auginti savo startuolius ar kompanijų, kuriose dirba, pardavimus. Šis kursas ypač naudingas didelio augimo potencialą turintiems technologiniams produktams bei eksportuojančioms įmonėms.
IT specialistų paklausos augimas per ateinančius 10 m.

Reikalavimai norintiems įstoti

  • Amžius:18+ m.
  • Išsilavinimas:vidurinis arba aukštesnis
  • Stojamojo testo balas:10 ar didesnis
  • Anglų kalbos žinios:pradedantysis arba aukštesnis lygis

Diplomai ir sertifikatai

Pabaigusiems programą studentams pasirinktinai rekomenduojame išsilaikyti visame pasaulyje pripažįstamus kvalifikacijos sertifikatus. Po šio kurso mūsų asocijuotame testavimo centre PEARSON VUE pasiūlysime išsilaikyri ADOBE sertifikatus

Darbdavio programos vertinimas
" Studentė mums labai patiko. Ji greitai mokosi, savarankiška ir draugiška. Praktikos metu su kita kolege dirbo prie projekto ir jį sėkmingai pabaigė.
HR vadovas Alna Sofware
Alna Sofware
" Įspūdžiai patys geriausi. Studentas praktikos metu gavo labai įvairias užduotis. Nuo domenų bazės dokumentavimo iki automatinių API testų ir sudėtingos JAVA aplikacijos programavimo. Matau, kad jis turi ir back-end ir front-end techninių žinių, yra proaktyvus ir puikiai susidoroja su užduotimis.
IT padalinio vadovas AB SEB
AB SEB
SKAITMENINĖS RINKODAROS KURSAI Nuotoliniai
990€
Finansinė pagalba Padedame surasti finansinę pagalbą mokslams ir stipendijai
Financing

NET 67%

besikreipiančių dėl finansinavimo padedame surasti tinkamiausius būdus

Mokesčiui už studijas padengti ar stipendijai gauti

Rodyti daugiau
Apie dėstytojus

Šiuo metu Martynas fokusuojasi vartotojų ir pirkėjų elgsenos analitikoje (modeliavimas, diegimas, žvalgyba, analizė, optimizavimas, vartotojų profiliavimas) užsienio ir Lietuvos įmonėms (el. komercija, finansai, draudimas, telekomunikacijos, internetinės paslaugos). Konsultuoja įmones dėl efektyvaus vartotojų duomenų panaudojimo rinkodaros, pardavimo srityse, kaip efektyviai reaguoti, planuoti, komunikuoti įmonės viduje. Darbo patirtis interneto rinkodaros srityje 18 metų – iš jų 9 metai interneto rinkodaros ir vartotojų elgsenos analitika. 14 metų dirbo agentūroje Gaumina, 2014 m. įkūrė ir vadovauja kompleksinių analitikos sprendimų kompanijai „Alfa analitika“. Projektų geografija: Lietuva, Latvija, Estija, Lenkija, JAV, Jungtinė Karalystė, Airija, Prancūzija, Švedija, Baltarusija, Rusija, Kinija, Vokietija.

15 metų patirtis kūrybos industrijoje. Justas žinias įgijo dirbdamas didžiosiose Kauno reklamos agentūrose. Prieš 7 metus įkūrė savo įmonę ir pradėjo teikti grafinio dizaino bei UI/UX/CX paslaugas klientams iš Lietuvos. Justas taip pat kuria reklamos strategijas bei konsultuoja kitas įmones internetinės rinkodaros klausimais.

Ekonomikos mokslų daktaras, rinkodaros praktikas su daugiau kaip 14 metų patirtimi. Padėjo išgryninti ir realizuoti rinkodaros strategijas daugiau kaip 50 įmonių pradedant nišine paslaugų įmone Klaipėdos uoste, baigiant 97 mln. EUR vertės pirolizės jėgaine Ukrainoje bei kitais projektais ne tik Europje, bet ir tokiose šalyse kaip Kinija ar Mauritanija. Šiuo metu specializuojasi startuolių ir inovatyvių verslų rinkodaroje, padeda įsivertinti idėjos potencialą bei prisitraukti klientų.

Skaitmeninės rinkodaros studijų vadovas. Daugiau kaip 15 metų patirtį sukaupęs ekspertas. Jis yra sėkmingai dirbęs su pigu.lt ir eurovaistine.lt, bet ir prisidėjęs prie daugelio tarptautinių projektų iš Lietuvos: Oberlo.com, filippoloreti.com, soundest.com, cgtrader.com, host1plus.com. Bei užsienio projektų: myjobs.com.mm (Mianmaras), bidz.com (JAV), nordisaga.com (JAV), weinteriors.co.uk (UK), academyclass.com (UK). Pasak Arvydo, lietuviai turi daug potencialo būti ne tik samdomi kaip programuotojai, bet ir patys pristatyti pasauliui įdomius projektus.

Atsiliepimai

Svarbu buvo laikytis disciplinos. Tai būtina kai lankai intensyvius kursus

Puiki terpė, kur daug bendraminčių, siekiančių tobulėti ir persikvalifikuoti.

SKATMENINĖS RINKODAROS KURSAI