Growth Hacking 7 savaitės

Vilnius, Kaunas, Klaipėda
  • Google Ads, Google Analytics, Facebook

  • lankytojų pritraukimas ir konvertavimas

  • labai svarbi sritis startuoliams

Pasitikrinkite, ar mūsų programos Jums - atlikite bandomąjį testą
  • Programos tipas: trumpasis kursas
  • Trukmė: 7 savaitės
  • Teorija: 3 ak val/d
  • Praktinis darbas: 5 ak val/d
  • Dėstymo kalba: lietuvių
  • Vietų grupėje: 15
  • Kaina: 990€
  • Finansavimas: taip
    Nuoroda

APIE KURSĄ

Net jei ir esate rinkodaros profesionalas, vien rinkodaros principų išmanymo skaitmeninėje erdvėje neužtenka. Šis kursas Jums padės žingsnis po žingsnio sukurti skaitmeninės inbound rinkodaros kampaniją, naudojant pažangias priemones, įrankius lankytojų analizavimui ir įžvalgoms gauti, kurios padės šiuos lankytojų srautus konvertuoti į mokius klientus. Pasaulyje daugėjant didelio augimo potencialo įmonių skaičiui ir Lietuvoje populiarėjant startuoliams, ypatingai auga ir skaitmeninės rinkodaros profesionalų bei growth hacking specialistų poreikis.
Kursų metu ne tik susipažinsite su Google Analytics, Google Ads ir Facebook naudojimo pagrindais rinkodarai, bet ir laikysite testus atitinkamų sertifikatų gavimui. Taip pat suvoksite kaip veikia Sales Funnel (pardavimų piltuvėlio) bei išmoksite SEO (paieškos variklių optimizavimo) principus.
Kursą parengė Arvydas Tamulis, growth hacking konsultantas, dirbęs su tokiomis įmonėmis kaip Oberlo, cgtrader.com ir padėjęs jų produktams pasiekti tarptautinį augimą.

KO IŠMOKSI?

  • Įtraukiamosios rinkodaros (angl. inbound marketing) principų
  • Pardavimų piltuvėlio (angl. sales funnel) kūrimo principų
  • SEO (search engine optimization) panaudojimo subtlybių
  • Duomenų rinkimo ir analizavimo naudojant Google Analytics ir Data Studio
  • Reklamos kanalų derinimo ir optimizavimo Google ir Facebook platformose
  • Konversijų analizavimo ir optimizavimo
  • Įvairių procesų testavimo

Papildoma informacija

Studentai į kursą turi ateiti su jau veikiančiu arba planuojamu startuoti produktu ar paslauga. Idealiausia – su veikiančia interneto svetaine. Reikalinga turėti nešiojamą kompiuterį.

kur galėsi pritaikyti žinias

Growth hacking / inbound marketing kursai yra skirti visiems, kurie šiuo metu dirba arba planuoja dirbti su produktų rinkodara skaitmeninėje erdvėje. Po kursų studentai galės įgytas žinias pritaikyti padėdami auginti savo startuolius ar kompanijų, kuriose dirba, pardavimus. Šis kursas ypač naudingas didelio augimo potencialą turintiems technologiniams produktams bei eksportuojančioms įmonėms.

IT specialistų paklausos augimas per ateinančius 10 m.

reikalavimai norintiems įstoti

  • Amžius: 18+ m.
  • Stojamojo testo balas: netaikoma
  • Išsilavinimas: vidurinis arba aukštesnis
  • Anglų kalbos žinios: pradedantysis arba aukštesnis lygis

diplomai ir sertifikatai

Pabaigus šiuo kursus akademija studentui suteikiamas pažymėjimą, kad buvo išklausytas kursas.

darbdavio programos vertinimas
  • "

    Po studijų studentai įgytas teorines žinias puikiai pritaiko gamybinėje praktikoje. Praktikantai kūrybiškai įgyvendino įmonės pasiūlytas vizijas, nemažai pateikė ir savo idėjų. Tokia praktika naudinga abipusiai.

    Algirdas Apulskis
    UAB „Druka“ direktorius
  • "

    Kaip itin greitai augančiai organizacijai, startuoliui, mums reikalingi ne tik itin darbštūs, motyvuoti, bet ir labai greitai prisitaikantys ir spartaus augimo tempams paruošti asmenys.
    Mūsų įmonė orientuojasi į tarptautinius klientus ir į tarptautinę plėtrą, o BIT ruošiami specialistai mums labai tinka.

    Justas Malinauskas
    direktorius, UAB "Whatagraph"
Kaina
Growth Hacking Vilnius, Kaunas, Klaipėda
990 €
Finansinė pagalba Padedame surasti finansinę pagalbą mokslams ir stipendijai
Financing

NET 67%

besikreipiančių dėl finansinavimo padedame surasti tinkamiausius būdus

Mokesčiui už studijas padengti ar stipendijai gauti

Rodyti daugiau
Apie dėstytojus
Doc. Dr. Donatas Jonikas

Ekonomikos mokslų daktaras, rinkodaros praktikas su daugiau kaip 14 metų patirtimi. Padėjo išgryninti ir realizuoti rinkodaros strategijas daugiau kaip 50 įmonių pradedant nišine paslaugų įmone Klaipėdos uoste, baigiant 97 mln. EUR vertės pirolizės jėgaine Ukrainoje bei kitais projektais ne tik Europje, bet ir tokiose šalyse kaip Kinija ar Mauritanija. Šiuo metu specializuojasi startuolių ir inovatyvių verslų rinkodaroje, padeda įsivertinti idėjos potencialą bei prisitraukti klientų.

Martynas Gedminas

Darbo patirtis interneto rinkodaros srityje 18 metų – iš jų 9 metai interneto rinkodaros ir vartotojų elgsenos analitika. 14 metų dirbo agentūroje Gaumina, 2014 m. įkūrė ir vadovauja kompleksinių analitikos sprendimų kompanijai “Alfa analitika”. Šiuo metu fokusuojasi vartotojų ir pirkėjų elgsenos analitikoje (modeliavimas, diegimas, žvalgyba, analizė, optimizavimas, vartotojų profiliavimas) užsienio ir Lietuvos įmonėms (el. komercija, finansai, draudimas, telekomunikacijos, internetinės paslaugos). Konsultuoja įmones dėl efektyvaus vartotojų duomenų panaudojimo rinkodaros, pardavimo srityse, kaip efektyviai reaguoti, planuoti, komunikuoti įmonės viduje. Projektų geografija: Lietuva, Latvija, Estija, Lenkija, JAV, Jungtinė Karalystė, Airija, Prancūzija, Švedija, Baltarusija, Rusija, Kinija, Vokietija.

Arvydas Tamulis

Daugiau kaip 10 metų patirtį sukaupęs ekspertas. Jis yra sėkmingai dirbęs su pigu.lt ir eurovaistine.lt, bet ir prisidėjęs prie daugelio tarptautinių projektų iš Lietuvos: Oberlo.com, filippoloreti.com, soundest.com, cgtrader.com, host1plus.com. Bei užsienio projektų: myjobs.com.mm (Mianmaras), bidz.com (JAV), nordisaga.com (JAV), weinteriors.co.uk (UK), academyclass.com (UK). Pasak Arvydo, lietuviai turi daug potencialo būti ne tik samdomi kaip programuotojai, bet ir patys pristatyti pasauliui įdomius projektus.

SUŽINOKITE DAUGIAU
Pateikdami savo duomenis sutinkate su puslapio naudojimosi taisyklėmis ir privatumo politika
Ačiū!
Kiti kursai