Nenori būti programuotoju? Tapk rinkodaros specialistu

Justina Mikeliūnaitė - 2018.03.28

Informacinių technologijų sritis daugeliui asocijuojasi tik su programavimu ir susijusiomis profesijomis, pamirštant apie ne mažiau reikalingas rinkodaros specialybes. Vis daugiau verslų keliasi į skaitmeninę erdvę, kuriasi naujos e-parduotuvės, stiprėja komunikacija socialiniuose tinkluose, auga internetinė konkurencija, tad rinkodaros specialistai kasmet tampa vis paklausesni.

Bandėte mokytis programavimo, bet supratote, kad jums tai netinka? O gal net nebandę jaučiate, kad programuotojo specialybė ne prie širdies? Domina žmonių elgsenos ypatybės, motyvai? Jei smalsu, kaip žmonės priima sprendimus ir kaip veiksmingai perduoti norimą žinią, kad ji pasiektų tikslinę auditoriją, norite pritraukti didesnius lankytojų srautus savo verslui ar padidinti įmonės, kurioje dirbate, pardavimus – karjera skaitmeninės rinkodaros srityje gali būti gerokai įdomesnė ir perspektyvesnė nei nemielas programuotojo kelias.

Konkurencija internete tik didėja

Darbo rinka šiandien itin dinamiška, tad renkantis profesiją, svarbu įvertinti jos perspektyvumą. Skaitmeninės profesijos sąlyginai naujos. Konkurencijos internete anksčiau beveik nebuvo, todėl, kalbant apie darbą IT srityje, daugiausia dėmesio vis dar skiriama su tiksliaisiais mokslais susijusioms profesijoms (programuotojams, inžinieriams, sudėtingų sistemų administratoriams ir pan.).

Norint neatsilikti nuo rinkos tendencijų, reikia stebėti pokyčius, vertinti augančią konkurenciją ir naujus darbdavių poreikius – visa tai lemia platesnes profesines galimybes IT srityje.

Vis svarbiau bus išmanyti ne tik SEO principus, Google Analytics galimybes, Facebook ir Google Ads  reklamos paslaptis, bet ir bendrąsias marketingo taisykles. Baltijos technologijų institutas siekia atitikti realius darbo rinkos poreikius. Kurdami ir tobulindami mokymo programas, nuolat bendradarbiaujame su IT įmonėmis, patyrusiais savo sričių mokytojais, todėl matome specialistų trūkumą.

„Šiandien vartotojo kelias iki apsisprendimo, pirkti ar ne, nėra izuoliuotas viename kanale, todėl sugebėjimas matyti įvairių rinkodaros kanalų tarpusavio sinergiją, yra vienas svarbiausių veiksnių, lemiančių rinkodaros kampanijos sėkmę“, – akcentuoja Arvydas Tamulis, Growth Hacking konsultantas ir dėstytojas, dirbęs su tokiomis įmonėmis kaip Oberlo, NFQ ir padėjęs jų produktams pasiekti tarptautinį augimą.

Naujos karjeros pradžia – per kelis mėnesius

Pradėkite naują karjerą rinkodaros srityje arba pagilinkite turimas žinias su mūsų kursais. Galite rinktis 2 arba 6 mėnesių trukmės internetinio marketingo kursus. Per trumpą laiką intensyvių praktinių užsiėmimų metu išmoksite:
• Įtraukiamosios rinkodaros (angl. inbound marketing) principų;
• Pardavimų piltuvėlio (angl. sales funnel) kūrimo principų;
• SEO (search engine optimization) panaudojimo subtilybių;
• Duomenų rinkimo ir analizavimo naudojant Google Analytics;
• Reklamos kanalų derinimo ir optimizavimo Google ir Facebook platformose;
• Konversijų analizavimo ir optimizavimo;
• Įvairių procesų testavimo.

Net jei esate rinkodaros profesionalas, vien rinkodaros principų išmanymo skaitmeninėje erdvėje nebeužtenka. Šie kursai padės žingsnis po žingsnio sukurti skaitmeninės inbound rinkodaros kampaniją, naudojant pažangias priemones, įrankius lankytojų analizavimui ir įžvalgoms gauti, kurios padės šiuos lankytojų srautus konvertuoti į mokius klientus.

Skaitmeninės rinkodaros specialistų poreikis auga

Pasaulyje daugėjant didelio augimo potencialo įmonių skaičiui ir Lietuvoje populiarėjant startuoliams, ypatingai auga ir skaitmeninės rinkodaros profesionalų bei Growth Hacking specialistų poreikis. Baigusieji kursus galės įgytas žinias pritaikyti padėdami auginti savo startuolius ar kompanijų, kuriose dirba, pardavimus. Internetinio marketingo mokymai ypač naudingi didelio augimo potencialą turintiems technologiniams produktams bei eksportuojančioms įmonėms.

Funkcionalus ir į vartotoją orientuotas puslapis bei efektyvi, jam pritaikyta internetinė reklama garantuoja didesnius pardavimus ir sėkmę. Tad specialistų, kurie išmano ne tik kaip sukurti patogų naudoti internetinį puslapį, bet ir žino kaip pritraukti didesnį vartotojų srautą bei jį paversti mokiu klientu, laukia įvairios IT įmonės, skaitmeninės rinkodaros ar reklamos agentūros.

Ilgųjų kursų metu įgauti programavimo ir Growth Hacking pagrindai yra puikus atspirties taškas renkantis tolimesnes studijas pasirinktoje srityje arba siejant savo karjerą su skaitmenine rinkodara. Mokiniai po šios programos gali rinktis tolimesnius su duomenimis ar programavimu susijusius kursus ir taip specializuotis vienoje pasirinktoje srityje.

Platesnės finansavimo galimybės

„Lietuviai turi daug potencialo darbuotis ne tik samdomais programuotojais, bet ir patys pasauliui pristatyti įdomius projektus. Šiame kurse mokoma, kaip tai padaryti. Programa gilinasi ne į atskirus kanalus individualiai, o moko plačiai pažiūrėti į pardavimo procesą, išbandyti kanalų integraciją tarpusavyje“, – sako skaitmeninės rinkodaros programos sudarytojas ir mokytojas, laisvai samdomas verslo konsultantas A. Tamulis.
Tad, jei norite pradėti naują karjerą, nedelskite, išsirinkite kursus ir registruokitės.

Taip pat turite puikią galimybę ne tik nemokėti už kursus iš savo kišenės, bet ir gauti stipendiją. Lietuvos darbo biržos finansavimas dabar gali būti suteikiamas ne tik ten užsiregistravusiems darbo ieškantiems žmonėms, bet ir šiuo metu dirbantiems asmenims, norintiems persikvalifikuoti ar pakelti savo kvalifikaciją.

Pirmą žingsnį sėkmingos IT karjeros link ženkite jau dabar – atlikite IT testą ir susisiekite su mumis. Jei norite pasikonsultuoti ir aptarti Jūsų situaciją, kreipkitės el. paštu bit@bit.lt arba telefonu +370 652 32000

Kiti straipsniai